Advertisement

鄧麗君 Teresa Teng 莫忘今宵 Do Not Forget About Tonight

鄧麗君 Teresa Teng  莫忘今宵 Do Not Forget About Tonight This song has been released in several memorial albums
and is mostly identified with her performance for the troops in Taiwan in 1991.

香港巡回演唱 (1983年),テレサ・テン,君在前哨,鄧麗君 - 香港利舞台演唱會 (1976年),永遠的情人 紀念鄧麗君專輯 1993年,邓丽君一九七六年香港演唱会,十億掌聲演唱會,鄧麗君台灣語歌曲全集,富士特輯全集,"teresa teng" เติ้งลี่จวิน,เทเรซา,เติ้ง,teresa,teng,但願人長久,萬葉千聲,有誰知我此時情,人約黃昏後,清夜悠悠,相看淚眼,芳草無情,欲說還休,胭 脂淚,幾多愁,獨上西樓,思君,雨中追憶,一水隔天涯,情迷,難忘的初戀情人,想你想斷腸,東山飄雨西山晴,要去遥远的地方,你在我夢裏,I Have Never Been To Me,晚風花香/鬧花燈,星,甜蜜蜜,夢向何處尋,幾時再見,情人不要哭,假如我是真的,如果能許一個願,路邊的野花不要採,香港之夜,襟裳岬,萬家燈火,九月的故事,那天晚上遇见你,詩意,船歌,誰來愛我,又聽到那首歌,遺忘,前生有缘,無情荒地有情天,忘不了,只要你心裏有我 大阪しぐれ,忘記他,何日君再來,是否,天外天上天無涯,媽媽的歌,你照亮我的心,

Post a Comment

0 Comments