Advertisement

Η Ρουτίνα Μου Πριν Το Γυμναστήριο! 💪 (pre workout snacks & mindset preparation!)

Η Ρουτίνα Μου Πριν Το Γυμναστήριο! 💪 (pre workout snacks & mindset preparation!) Γεια σας γεια σας! Σήμερα έχουμε βιντεάκι για τη ρουτίνα μου πριν το γυμναστήριο- τι κάνω εγώ για να προετοιμαστώ για μια προπόνηση και σωματικά και νοητικά! Περιμένω να μου πείτε και εσείς για τις ρουτινούλες σας στα σχολια :D Να είστε χαρούμενοι και να εκτιμάτε αυτά που έχετε!

***Με τον Κωδικό PINELOPI έχεις 43% έκπτωση σε ό,τι θέλεις από την MyProtein!

Το σαίτ της My Protein:

Φυστικοβούτυρο:

Μπουφάν:

Μπουστάκι:

Κολάν:

Μπλούζα:

Βιταμίνες:

* To βίντεο αυτό είναι σε συνεργασία με την MyProtein

CONTACT ME:

INSTAGRAM:

E-MAIL: pinelopi.anastasiadou@gmail.com

Η πρωινή μου ρουτίνα,ρουτίνα γυμναστικής,η ρουτίνα μου πριν το γυμναστήριο,η ρουτίνα μου πριν τη γυμναστική,πως να βρεις ορεξη για γυμναστικη,fitness motivation,διατροφη πριν την προπονηση,υγιεινη διατροφη,διατροφη για αθλητες,αθλητικη διατροφη,pre workout meals,τι τρωω πριν το γυμναστηριο,τι τρωω πριν την προπονηση,γευματα για πριν τη γυμναστική,τι να φας μετα τη γυμναστικη,η ρουτίνα μου,τι να τρως πριν τη γυμναστική,

Post a Comment

0 Comments