Advertisement

AŞIRTMALARIN VE DİREKLERİN LORDUYUM! ADINI SİZ KOYUN! | FIFA 20 DIVISION RIVALS

AŞIRTMALARIN VE DİREKLERİN LORDUYUM! ADINI SİZ KOYUN! | FIFA 20 DIVISION RIVALS Gençler yeni bir seriye başlıyorum. Kanalda pek fifa videosu yok biliyorum ama bundan sonra sıklıkla gelecek. Bu yeni serinin adını siz koyun. Online division rivals maçları yapıyoruz. Takımımız TANTUNİSPOR. Süper beğeni gelirse benim acemiliğimden belki de proluğuma giden yola şahit olacaksınız

#FIFA20
#YENİSERİ


VİDEO İÇERİĞİ:

Artık FIFA 20 de oynamaya başlıyorum. Ultimate team takımımızı kurduk. Online maçlar yapacağız. Division 8'den 1'e olan bu yolculukta sizden destek bekliyorum. Şuan FIFA konusunda acemiyim ama ileride pro seviyelere gelebilirim. Biz senin acemi zamanlarını da biliyorduk demek için seriye destek verin.


PC Sistem Bilgileri▼

Anakart►MSI X470 GAMING M7 AC
Ekran Kartı►MSI RX VEGA64 WAVE 8G 8GB HBM2 2048Bit AMD Radeon DX12
İşlemci►AMD Ryzen 7 2700X Socket AM4 3.7 GHz (Boost 4.3GHz) 20MB Önbellek 105W
Ram►XPG DDR4 SPECTRIX D80 4X 8gb
Harddisk►ADATA XPG SX6000 128 GB M.2 X2
Kasa ►RAMPAGE FALCON-X GAMING USB 4x120mm 3.0 RGB FAN MidT ATX GAMING
Klavye►MSI VIGOR GK70
Mouse►MSI INTERCEPTOR DS200
Kulaklık►MSI GH60
Monitör► Asus MG278Q


BENİ TAKİP EDİN▼

INSTAGRAM►
FACEBOOK SAYFASI►
TWITTER ►

FIFA 20,ultimate team,division rivals,online maçlar,direklerin lorduyum,aşırtma gol,efsane goller,bol gollü fifa,kart açılımı,sesegel fifa,fifa 20 harekteler,fifa 2 çalımlar,yeni seri,has,

Post a Comment

0 Comments