Advertisement

Good News! Finally Dark Mode Update Rollout Start For Realme Old Devices, Realme 1 & U1

Good News! Finally Dark Mode Update Rollout Start For Realme Old Devices, Realme 1 & U1 WELCOME TO FREE TECH


Hey guys in this video i saw you dark mode of realme. Realme old devices like realme 1 and U1 getting dark mode first instead of new device.

You will get full dark mode in your Realme devices after this update.

Realme dark mode

Realme New Update

Realme dark Mode Update Received






|| SUBSCRIBE ❤️AND ❤️SUPPORT US ||



Smartphones Under ₹6000-9000πŸ‘‡

Vivo U10 -
Redmi 7 -
Realme 3i -
Samsung A10 -
Redmi 7 A -
Nokia 6.1 Plus -

---------------+++++++++++-----------------------



My Gears :- πŸ‘‡

My Mic -

My Tripod -

My Laptop -

My Green Screen-





And Also Check This Videos - πŸ‘‡

Digital Wellbeing in RealMe-

RealMe 2 Hidden Features-

RealMe 2 & Pro Hidden Features-


Realme New features 2019-

RealMe Pattern Lock -


Music-


Business Query- heartbreak285@gmail.com




Thanks For Watching.

Realme dark Mode,How to enable dark Mode,Realme dark Mode Update,Realme Update,Realme 1,Realme u1,

Post a Comment

0 Comments