Advertisement

《哈佛知識分享 - What is The Purpose of Life 做人目的是什麼?》What is the Purpose of Your life? 你做人目的為乜?

《哈佛知識分享 - What is The Purpose of Life 做人目的是什麼?》What is the Purpose of Your life? 你做人目的為乜? 《哈佛知識分享 - What is The Purpose of Life 做人目的是什麼?》

錄影日期: 2019年9月21日(星期六) at Isle of Wight, UK

《Purpose of Life 「人生目的」工作坊》

日期: 2019年的星期六 
時間: 9am to 1pm 
地點: 中環皇后大道中16號新世界大廈 Lobby Classified Cafe 
人數: 限約10位
報名方法: 請直接WhatsApp你的卡片給我 90361143  
Note: 只適合擁有5 - 10年以上工作經驗人仕參與。

費用: Free。但如果之後你覺得此workshop 有用,希望你可以考慮捐款 support 我 brother-in-law (Derrick Pang) 創立的 Lifewire.hk 慈善組織,幫助患有罕見疾病的兒童。



....................................

內容全文:

What is the Purpose of Your life? 你做人目的為乜?

我相信十個人入面,可能得一兩個知道。知道咗, 你就會十樣嘢入面知道應該專注做邊一兩樣。之前我係機場講過... 

我2015係哈佛讀過一個Authentic Leadership, Finding Your True North (真誠領袖,尋找人生真正方向) 嘅課程,教授 Bill George 研究咗172個佢認為 authentic leaders 真誠嘅領袖,包括馬雲、巴菲特等,佢話做人,就好似一Onion 洋蔥咁,要真正了解自己就了解晒咁多層。

最表面嗰層係你嘅外表,言行舉止。 入一層係你嘅強處、弱處、需求、慾望。再入一層係你嘅 motivation and values (推動力及價值觀),再入一層就係你嘅 life story, shadow, blind spot(人生故事,陰影及盲點), 最核心的就係你嘅 Authentic Self (真正嘅自己)。每一層方向都一致,就係你嘅 True North.

.... 呢個亦都係你做人嘅 purpose。

我係一個好 cheap 嘅人。飛來倫敦,我坐經濟客位,最怕去米芝蓮餐廳,太貴等太耐我唔enjoy。琴晚我先同我老婆係 Holiday Inn Express 住,快靚正。除咗我老婆,我所有靚嘢都係我阿哥用完唔要比我。 我著緊呢件衫呢條褲,都係赤柱出入口百零蚊貨仔。My point is .... 好多靚嘅嘢,我攞唔到 satisfaction。 

但我琴日見到我租客 Nicole send 咗呢個 message 俾我,真係好開心。 因為我哋幫佢諗咗個promotion嘅橋,平時只係賣幾十杯,最多百零杯嘅佢,昨日星期五賣咗482杯。破晒紀錄。因為 my purpose of life is "Have the courage and passion to make a difference in life by providing a new way for others to reach where they want to reach." (以勇氣同熱誠,用新嘅方法幫其他人去到佢哋想去嘅地方。) 亦都係因為咁我做香港第一個商舖基金, 我好想慳番啲我自己坐business class 或者靚酒店嘅錢,幫租客做多啲生意,同2013年起喺Facebook 同YouTube 道錄咗二千幾條片, 有時扮鬼扮馬埋,同你分享我些小創業同買舖知識,因為我經常問自己

(1) “Are you using your courage and passion?" 你有否用勇氣及熱誠?

(2) "Is it new way? or every body is already doing it?" 是否新方式? 或已經個個人做緊?

(3) Are you helping others to reach where they want to reach?  是否幫緊其他人達到他們想去的地方?

No No No, 省返, Yes Yes Yes, 咁就做啦。盡情做,日日做。

嚟緊連續幾個星期六, 我想用小組嘅形式一齊同你尋找下你做人嘅purpose。 每組三四位,分享下: 

(1) Your life story 你人生成長故事
(2) Losing your way 你點樣迷失過方向? 
(3) Cruicibles 改變你人生嘅嚴峻考驗
(4) Values and Principles 做人價值及宗旨
(5) Strengths/Weaknesses and Motivation 強弱處及推動力
(6) Your Sweet Spot 做人最有效嗰個「甜點」
最後 (7) What is the Purpose of Your Life? 知道晒以上啦,咁你做人目的為乜呢? 

這三四個人也可能成為你一生人繼續互相支持的朋友。我請食早餐,詳情及報名細節係道。 確實邊個星期六,我再通知你。

Believe me, 知道自己做人嘅purpose,真係好正。Cheap 都 cheap 得開心啲。有興趣send你張咭片報名啦。其中一個星期六見。

《Purpose of Life 「人生目的」工作坊》

日期: 2019年的星期六 
時間: 9am to 1pm 
地點: 中環皇后大道中16號新世界大廈 Lobby Classified Cafe 
人數: 限約10位
報名方法: 請直接WhatsApp你的卡片給我 90361143  
Note: 只適合擁有5 - 10年以上工作經驗人仕參與。

費用: Free。但如果之後你覺得此workshop 有用,希望你可以考慮捐款 support 我 brother-in-law (Derrick Pang) 創立的 Lifewire.hk 慈善組織,幫助患有罕見疾病的兒童。



................................


直接聯絡 Edwin 李根興 WhatsApp (+852) 9036 1143

#尋找做人目的, #尋找真正人生方向,#LifeWire,#What_Is_The_Purpose_Of_Your_Life

盛滙商舖基金 Bridgeway 網頁  www.bwfund.com

李根興創業之友

李根興商舖之友

李根興 youtube 商舖創業及投資分享商舖創業及投資分享

你做人目的為乜?

Post a Comment

0 Comments