Advertisement

Sådan gør du dit basic tøj stilet || Find din egen stil!

Sådan gør du dit basic tøj stilet || Find din egen stil! *LÆS MIG*

Hvad så allesammen. Idag laver jeg en lille guide til at gøre basic items mere interasante. Håber i kan bruge mine råd til noget! Smid en kommentar og så håber jeg at se jer igen snart!

Læs mere på min blog:

Nedenunder er der links til alle outfits:

Nogle af disse links er reklamelinks - de er markeret med *

Trick 1:
Turtleneak*:
Grøn skjorte*:
Lilla skjorte*:
Suit*:
Jakke*:
Trøje:
Kjole*:

Trick 2
Hat*: eller
Tørklæde*: eller
Spænder*:
Hårklæmme*:

Trick 3:
Bukser*:
Kjole*:

Trick 4:
Halskæde:
1*:
2*:
3*:
4*:
5*:

Ringe:
1*:
2*:

Trick 5:
Bælte:
1*:
2*:
Bæltetaske:
1*:
2*:

Trick 6:
Tørklæde:
1*:
2*:
3*:
4*:

Trick 7
Tasker:



_

Min bog:

__

Følg mig på:

Instagram:
Blog:
HotBeautyStuff:
Vlogging kanal:

___

Tøjet i videoen:

Blusen er fra weekday
Mine øreringe er fra Pico og Maanesten
Min halskæde er fra Celine
_

Kamera: Canon EOS 70 D
Redigeringsværktøj: final cut pro

julie hermann,fashion,makeover,stil,personlig,billig,

Post a Comment

0 Comments