Advertisement

HOE BLIJF IK IN SHAPE OP VAKANTIE? | Costa Rica Vlog #2

HOE BLIJF IK IN SHAPE OP VAKANTIE? | Costa Rica Vlog #2 Welkom bij de tweede Costa Rica Vlog! In deze video wil ik jullie laten zien hoe ik in shape blijf tijdens mijn vakantie! We gaan naar de gym voor een full body workout en ik geef jullie al mijn tips & tricks om in shape te blijven terwijl je nog steeds kan genieten van lekker eten op vakantie. Ook zit het natuurlijk vol met Costa Rica shots!

Als je de video leuk vond, vergeet dan niet een duimpje omhoog te doen en te abonneren!
--------------------------------------------

■ Abonneer!
■ Instagram:
■ Email: info@jacobdegens.com

■ Online Coaching Services: www.jacobdegens.com

trainen op vakantie,costa rica,vakantie,fitness vakantie,afvallen,droogtrainen,bulken,voedingsvlog op vakantie,wat eet ik op vakantie,anthony kruijver,tunefit,full day of eating holiday,krachttraining,cardio,snel vetverlies op vakantie,lekker,eettips,vakantietips,training tips,beginner training tips,maaltijden,gerechten,ontbijt,fit,van dik naar fit,sixpack,buikspieren,snel grote armen,biceps,triceps,borst,atletisch lichaam,calorieen tellen,oefening,voeding tips,bulk,

Post a Comment

0 Comments