Advertisement

🔴12 TIMERS STREAM! // Ny Wrap & Musikk! // Creator Code HIGHGROUND 🔥

🔴12 TIMERS STREAM! // Ny Wrap & Musikk!  // Creator Code HIGHGROUND 🔥 (Aldersgrense: 9 år)

➡️ CREATOR CODE: HIGHGROUND

💰DONASJON:

💰MEDLEM / SPONSOR FOR PC:

💰MEDLEM / SPONSOR FOR MOBIL:

⬇️Fordeler ved å være medlem⬇️
• Kule emojis som du kan bruke i chat
• Grønn farge rundt navnet ditt
• Heftig logo ved siden av navnet ditt
• Mer oppmerksomhet i chatten

________________________

🎥 Kule highlights fra mine streams på Instagram:
________________________

Mine streams er familie-vennlige 👨‍👩‍👧‍👦 .

Vennligst unngå ⛔️
• Banning
• Mobbing
• Spam
• Negative kommentarer
• Selvpromotering
• Personlig informasjon
________________________

En stor TAKK til alle medlemmer, for alle donasjoner, og til alle dere som bruker creator code "HIGHGROUND" i item shoppen! ❤️

Merk at hvis du donerer eller blir medlem, så kan du ikke få tilbake pengene dine.
Topp donasjoner: Tomas/T, Pandzyz, Demon, Miquel, The squad, Truls Ottar Leikarnes, S IphoneXx, Tobias L, Gutta G.
________________________

Gaming-utstyret mitt:
PC: Multicom Noox i627CR Gaming PC. Den har en superrask prosessor, kraftfullt grafikk-kort og masse lagringsplass. Link til min heftige PC som jeg fikk av min samarbeidspartner, Multicom:


Tastatur: Corsair K65 RGB. Mus: Logitech G402.
________________________

📸 Foto: Anna Brandsdal

🔥

Post a Comment

0 Comments